Medarbejderudvikling

kontinuerlig balanceret udvikling af medarbejdere og ledere giver resultater både for virksomheden og på det personlige plan

 

De fleste virksomheder er afhængige af gode relationer internt til hinanden og til kunder eller gæster eksternt. 

 

Gode relationer skabes af vores evne til at lytte, forstå, fortolke og svare. Kort sagt – vores evne til at kommunikere eller ikke kommunikere. 

 

En NLP-uddannelse er effektiv medarbejderudvikling med fokus på praktisk anvendelig kommunikation og en lang række kraftfulde redskaber til ledelse og selvledelse.

 

Arbejdsområdet kan være meget forskelligt og der er en bred faglig målgruppe for anvendelsen af NLP. Alle steder der er menneskelige relationer.

 

Det kan eksempelvis være inden for:

 

  • Ledelse

  • HR

  • Service

  • Undervisning

  • Salg

  • Behandling

  • Coaching

  • rådgivning

 

​Udbytte for medarbejderen:

 

  • Grundlæggende kommunikation

  • Opnåelse af dybere kontakt til relationer

  • Personlig ledelse og selvindsigt

  • Skarpe målsætnings strategier – specifikt hver dag

  • Anvendelse af feedback og forståelse for feedback kultur

  • Øget kreativitet og planlægning – ide til handling

  • Skabe motivation

  • Stressforebyggelse

  • Spørgeteknikker og sproglig forståelse